Prośba o konfiguracje

Autor: spammtrapp <gdziestam_at_w.necie>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 23:59:46 MET DST

Witam, mam o wyłożenia 1500 zł (no góra 1800zł). Mogę Was prosić o
złożenie sensownego zestawu w tej cenie?

Zastosowanie:
- tak zwane codzienne użytkowanie (internet, oglądanie filmów, gry -
może chcialbym również zagrać w te nowsze ale jeśli nie pójdą to
przeżyje :) )
- programowanie - VisualStudio, bazy danych etc
- virtualizacja - środowisko pracy czyli powyższe wolalbym mieć na
wirtualnym systemie (a że aktualnie z powodzeniem używam Vmware na
laptopie z Intel Centrino Duo 1.66Ghz to myśle że i ten z oferty sobie
da radÄ™)
- obróbka zdjęć, filmów ale na amatorskim poziomie