Re: WiFi USB udajace dysk?

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 22:46:08 MET DST

> W zasadzie wszystko co zgodzisz się udostępnić: platforma hardwareowa,
> softwarowa, środowisko deweloperskie, koszta...
>
> Zaciekawiłeś mnie, bo kiedyś przeglądałem sobie różne urządzenia o
> podobnych gabarytach i minusem był koszt: min 150-200USD + przesyłka.
> (Za LAN + serial, bez USB bo mnie to wtedy nie ciekawiło).

Urządzenia o jakich wspomniałem nie opierają się na jakieś gotowej
uniwersalnej platformie. Zostały od początku zaprojektowane i wykonane
do ściśle określonego celu. Wszystkie wersje (LAN, WiFi, GSM/HSDPA) mają
wymiary około 20x35x82mm.
Przy zakupie większej ilości np. 100 szt. urządzenia kosztują mniej niż
te 150USD (oczywiście bez modułu WiFi i GSM). Małych ilości w zasadzie
nie opłaca się wykonywać.

Paweł