Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 17:43:58 MET DST

On 28 Cze, 16:54, Jawi <ta...@poufny.pl> wrote:

> zapomniałeś wspomnieć o zasilaczach 2kw :)
> a krok po krooczku daje tyle, że ciągle dokadasz, ale po "kroczku" a nie
> rzucasz się na sprzęt niewarty często swojej ceny bo nowy...

@Jawi to mnie wlasnie boli do dzisiaj - tzn. przeplacanie i rzucanie
sie na nowosci.
Ja namowiony przez znajomego na wiosne 2005 roku kupilem AMD 300+
chyba winchester OEM za 600 PLN, do tego plyta 350, pamiec DDR 1 2x512
Mb tez jakies "duze" pieniadze, grafika x300 tez ok. 300 PLN.
Boli mnie to gdyz te czesci sprzedalem rok temu w komplecie: cpu+plyta
+ram+grafika za 350 PLN bo wyliczylem ze za tyle pojdzie za kup teraz
i poszlo po kilku dniach.
I rok temu odkrylem Allegro (absolutnie go nie promuje) i doszedlem do
wniosku ze bez sensu jest kupowac nowe rzeczy skoro po roku lub 1,5
roku mozna kupic uzywki na gwarancji za polowe lub nawet mniej bo
komus juz nie sa potrzebne. Tylko trzeba miec nosa do sprzedawcy po
prostu. Jesli on nie potrafi dobrze opisac i dac zdjec to sobie go
odpuszczam. I ja kupilem te czesci od kogos uzywane ale na gwarancji
jeszcze 1,5 roku za polowe tego co on dal. Wiec wynik finansowy mam
calkiem niezly.
Ps. oczywiscie rozumiem i wiem iz jesli ktos ZAWODOWO pracuje na
kompie to wtedy moze byc WARTO w jego PRZYPADKU zainwestowac nawet
15.000 PLN w sprzet, ale to juz wylacznie kwestia tego czlowieka ktory
pracuje i wie ile zarobi na kompie w msc.