Re: Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 17:09:36 MET DST

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i0aa30$fn2$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety taki jest urok posiadania laptopa. Coś za coś.
> "Blaszakowcy" często są bardzo zdziwieni takim obrotem sprawy.

A jaki jest powód takiego właśnie podejścia serwisów?

Laptopy są teraz równie popularne, co desktopy. Kwestią czasu jest, że
klienci będą oczekiwać możliwości ich"upgrade'owania".

Wracając do mojego laptopa - znalazłem nowe płyty główne za 200 zł.
200, a nie 1200!!

Kombinuję, czy przy okazji nie da się wymienić procesora Pentium M 1.73 GHz
na coś szybszego, ale chyba się nie uda.