Re: plyta glówna na sygnale (bardziej zlozony problem!) - pomózcie!

Autor: knrdz <proemld_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 11:23:13 MET DST

bj pisze:

> Wiatraczek na chlodnicy CPU jest wlaczony (tylko nie nalozylem go na
> zaczepy, poniewaz aby sie do nich dostac, musialbym wyjac plyte glówna albo
> zasilacz; ale to chyba nie powinno miec wplywu?);

A jednak. Złóż poprawnie, a zakładając zapinkę chłodzenia postaraj się
nie ukruszyć rdzenia procesora. A jeśli będziesz to robił jakimś ostrym
narzędziem (np. wkrętakiem), to postaraj się żeby Ci nie spadł/odskoczył
i uderzył w płytę główną. Bo tego raczej nie przeżyje. A najlepiej wróć
do serwisu i wyjaśnij że założyli Ci nie ten procesor który mieli założyć.

> Plyta glówna: Abit HF7; procesor: AMD Athlon 2200.

NF7?

> Czy ktos móglby prosze zdiagnozowac problem? Nie mam juz kasy na kolejna
> naprawe serwisowa : (

Jeśli nie pomoże i żaden z procesorów nie ruszy po poprawnym założeniu
chłodzenia, to znaczy że oba uszkodziłeś - albo przegrzałeś bo nie
chciało Ci się odkręcić 4 śrubek i wyjąc zasilacza, albo przy zakładaniu
je ukruszyłeś.