Re: Czym zastąpić starego Matroksa

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Mon 28 Jun 2010 - 10:20:34 MET DST

> Procesor P4 3.0 GHz. Ale do listy życzeń zapomniałem dopisać o braku
> wyjców (=wentylatorów). Da się tak?

Na AGP nówkę pasywną może być ciężko, ale używany Radeon HD3650 pasywny za
jakieś 200zł kupisz na Allegro, ewentualnie w tej samej cenie nowy HD3450,
ale nie jest to rewelacja. Z jakiegoś powodu dość popularne są Geforce 6200
na AGP, ale z tego co kojarzę, wydajnością nie dorastają do pięt nawet
HD3450.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl