Re: USB 3 na śledziu do PCI

Autor: aaaa <aaaa_at_aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.com>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 17:24:15 MET DST

> Masz HDDTurbo? Jeśli masz, może podzielisz się numerkiem? Ja kupiłem PQI,
> aby mieć HDDTurbo, ale wewnątrz opakowania nie było numerka do HDDTurbo.
> :)

Powinna byc plytka mini CD w kopercie i na kopercie numerek. Swoim numerkiem
sie nie podziele, bo mam tylko 1 i jeszcze mi przestanie dzialac :P
Moze Twoj PQI po prostu nie jest sprzedawany z tym programem? Na pewno masz
na opakowaniu logo "USB Turbo Boost 53%"?

> Ja tylko po to kupiłem PQI (droższy od Transcenda) aby mieć ten numerek.
> Sprzedawca wypiął się na mnie tuż po kupnie. :)

Mam tez Transcenda. Takiego, ktorym moge rzucac :)

> Obsługuje, obsługuje!!! Wewnątrz PQI mam Fujitsu. Wewnątrz Transcenda --
> też. :)

Testowalem tylko z WD, ale podlacze Transcenda i Silicona i zobacze.

> A co robi? Moim zdaniem może kompresować i dekompresować w locie, ale nie
> musi tak być. :)
> Nigdy tego nie uruchomiłem, więc trudno mi cos powiedzieć. :)

Zeby az tak kompresowal? Watpie...

> Są jeszcze szybsze. Ja chcę do notebooka kupić błyska Seagate. :)
>

> http://www.morele.net/komputery/notebooki/dyski-2-5-i-mniejsze-155/,,,,,,,p,0,,11324o420714,10023o387824,5522o321226,5523o321180,5531o321188,/

Mialem w laptopie 2,5" Seagate. Padlo z powodu wadliwego wykonania, wiec ja
tam wiecej na tego konia nie stawiam.