Re: Wybor UPS-a.

Autor: zenek <zenon_at_denon.com>
Data: Sun 27 Jun 2010 - 15:20:11 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i077d5$hlb$1@inews.gazeta.pl...

> czego? pcta czy całego domu? mój apc smart 1000 z 2x18ah ma teoretycznie
> 1kWh energii, wiec tak pół kWh to raczej odda. Twój PC bierze 500w?
50% obciążenia tego APC 3000(tak przynajmniej pokazywal wzkaźnik diodowy),
nie pamiętam jaki to był dokłądnie model i jaką mocą pozorną i rzeczywistą
dysponował.
Chodziły na tym 3 komputery z Pentium IV 3GHz na pokładzie+1GB RAM i jednym
czy dwoma dyskami. Zasilacze w komputerach w każdym razie miały moc
maksymalą 350Watt.

> ktoś w piwnicy miał jakieś 2 akumulatory z cieżarówy. jedyny problem był
> z podniesieniem prądu ładowania
W tym konkretnym wypadku to nie były akumulatory od ciężaróki, tylko jakieś
specjalnie dobierane pod ten konkretny UPS, pod względem pojemnosci i
napięcia.
UPS te akumulatory oraz wbudowane spokojnie dawał radę nałdować, choc trwało
to oczywiście dłużej niż tylko przy ładowaniu tylko akumulatorów
wewntrznych.
Jedank cena tych dobieranych akumulatorów to było 20% ceny specjalnie
przygowanej przez APC baterii zewnętrznej.