Re: Odkurzacz

Autor: quasi <spam_at_spama.spamem.pogania>
Data: Sat 26 Jun 2010 - 15:28:12 MET DST

> jesli tylko to jest rozwiązanie z duzym, regulowanym wiatrakiem na spodzie

> Kiedys kupowałem za 10-15zł. Kup dokładnie taki jak znalazłeś (pamietaj o
> termistorze) i wypróbuj. Jak proc się będzie grzał to wymienisz na lepsze
> rozwiązanie z heatpipami. Ale nie sądzę byś musiał bo stoi u mnie komp z P4
> 2,8 i takim dokładnie wiatrakiem i przy próbie z prime95 jest wszystko OK.

> Patrz uwaga wyżej.

Dzisiaj zrobiłem testy.
Jednak wiatrak na karcie kręci się cały czas, aczkolwiek hałas nie jest
zbyt uciążliwy. Najgłośniejszy jest wiatrak na procku, a potem wiatrak w
zasilaczu.

Jeszcze zrobię testy Prime95 - jak komp będzie działać stabilnie to
chyba nie będę zmieniał zasilacza tylko wymienię w nim wiatrak.