Re: Odkurzacz

Autor: quasi <spam_at_spama.spamem.pogania>
Data: Fri 25 Jun 2010 - 15:48:45 MET DST

Właśnie napisałem, że mam jeszcze laptopa na którym pracuję. Natomiast
ten komp jest dla reszty domowników - mam to nieszczęście że stoi w moim
pokoju.

Widziałem zasilacz fortron (z tego co przeglądałem fora to chyba dobra
firma) 400W na allegro za ~50zł + przesyłka. Tak samo wiatrak na proca
arctic cooling można trafić w dośc rozsądnej cenie.

Co do wiatraka na grafice to w czasie normalnej pracy się nie kręci,
więc to nie on hałasuje.