Re: atramentowka z tanimi zamiennikami?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 25 Jun 2010 - 15:28:21 MET DST

"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message
news:b79ef7-dig.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> Czyli ze 100ml tuszu wydrukowales 2500 kartek (5 paczek papieru)?
> Wg specyfikacji producenta
> http://www.centrumdruku.com.pl/manuals/podrecznik_uzytkownika_121939704488170_.pdf
> z jednego czarnego pojemnika wychodzi 350 stron, pojemnik ma ok 25ml

oryginal ma ok. 15 (czarny, kolory maja po 8) a nie 25, zamienniki ktore
daja sie upchnac w drukarce maja do 35

> Wow, przebiles prawie dwukrotnie dane producenta, ktore i tak sa brane z
> sufitu... :)

ztcw. producent oryginalow nie podaje pojemnosci tuszu czarnego, znalazlem
jedynie enigmatyczne stwierdzenie ze jest to ok. dwa razy wiecej niz
w kolorach ktore maja po 8, ilosc stron podawanych przez brothera to 280 -
kolor, 350-420 czarny

teoretyzowac sobie mozemy, fakty natomiast sa takie ze kupilem 5 ryz papieru
i powiekszane zamienniki identyczne z tymi na aukcji, napelnilem, i drukowalem

z poczatkowych 2500 kartek (moze ze 100 sztuk nie przeszlo przez drukarke)
nie zostalo mi nic, a w pojemnikach mam na oko ciagle 2/3 tuszu, jak by nie
patrzec prawdopodobnie wystarczy mi go az drukarka padnie