Re: Upgrade z Athlona - dylematy...

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2010 - 16:17:36 MET DST

W dniu 2010-06-24 15:33, =Marcos= pisze:

> Ja bym jeszcze starał się doprecyzować jak poważna jest ta obróbka zdjęć
> i w jakiej rozdzielczości, to samo z wideo. 720 czy 1080? Bo 1080 to
> zapotrzebowanie na moc o ponad 120% większe.

Obróbka RAW - tutaj oprogramowanie free typu RAWTherapee lub komercyjny
Lightroom, plus obróbka jpg 12-15MP (Gimp, Photoshop).

Obróbka wideo sporadyczna i raczej w 720p. Powiedzmy, że bardziej chodzi
mi o samo płynne odtwarzanie. W tej chwili bywa z tym różnie - mam na
myśli chociażby filmy z vimeo lub youtube.

Do tego dochodzi wirtualizacja, może nie na poważnie, ale testowo, z
racji tego, że chciałbym wypróbować czasem różne aplikacje serwerowe
(Linux, Win 2003/2008 srv).