Re: Upgrade z Athlona - dylematy...

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Jun 2010 - 15:05:13 MET DST

Użytkownik ""Paweł B."" <botul1979@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hvvk72$elt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam grupowiczów,
>
> powoli wisi nade mną zmiana konfiguracji sprzętu, a niestety nie jestem ze
> wszystkim na bieżąco jeśli chodzi o sprzęt.
>
> Obecnie posiadam takÄ… konfiguracjÄ™:
>
> CPU: AMD Athlon 3200+
> MB: Asus M2N-E (AM2)
> RAM: 2x512 + 2x1 GB Geil 800MHz (pomarańczowe)
> Grafika: GeForce 7600 GS 512 MB (Gigabyte)
>
> Chciałbym zmienić te bebechy, dyski mam SATA, na razie nie wymieniam.
>
> Budżet bez szału - na oko 1500 pln, powiedzmy, że można ostatecznie
> poszerzyć o 2-3 stówki.

> [...]

Czterordzeniowy Athlon około 430, rozsądna płyta z grafiką około 250 i tu
musisz zdecydować czy pozostajesz przy DDR2 czy zmieniasz na DDR3. Jak
grafika okaże sie za słaba to sobie dokupisz osobną. Pozostajac przy DDR2 za
niecałe siedem stówek masz w zasadzie nową platforme. Jak bedziesz chciał
DDR3 to troche więcej, ale to już zależy za ile opchniesz stare moduły.