Re: Awaria dysku

Autor: Kazimierz <analizy_at_filtrantyspamowy.analizyrynkowe.cal.pl>
Data: Thu 24 Jun 2010 - 10:46:05 MET DST

W dniu 2010-06-16 14:42, J.F. pisze:

> Nie, nie padl, ale tak z ciekawosci chcialem spytac:
> czy ktos probowal przekladac plyty elektroniki na w miare wspolczesnych
> twardych dyskach ?
> I jakie wyszly efekty ?
>
> Pare lat temu mailem okazje, wtedy nie zadzialalo, ale tak mnie ciekawi
> - jest obecnie w ogole sens probowac, czy w tej elektronice jest teraz
> zapisanych tyle indywidualnych danych ze jej wymiana nie ma sensu ?

Mnie kilka lat temu padła elektronika dysku wskutek awarii zasilacza,
ale to był dysk kilka generacji starszy od obecnych (Fujitsu 6,4GB).
Kupiłem na Allegro identyczny dysk (kierowałem się oznaczeniami na
tabliczce znamionowej), przełożyłem płytkę z elektroniką i dysk
uruchomił się bez problemów. Ale dzisiejsze dyski są pewnie znacznie
bardziej skomplikowane.

Kazimierz