Re: Darmowa alternatywa dla Office 2010 - co polecacie?

Autor: Yakhub <y.a.k.h.u.b_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jun 2010 - 14:08:41 MET DST

W dniu 2010-06-23 13:12, vadimek pisze:
> Chcialbym na kompie zainstalowac bezplatny program, ktory ma funkcje MS
> Office 2007/10.
> Jest niby google docs - ale ponoc tylko online.
> Jest takze openoffice.org ale nie wiem jak wyglada kwestia kompatybilnosci
> dokumentow miedzy openoffice a office itp. Jest nawet wersja portable
> openoffica, ktorej nie trzeba intalowac ale czy to jest godne uwagi?

To wina zasilacza - NTG.

Musiałbys zacząć od zastanowienia się, CZEGO tak naprawdę potrzebujesz,
bo najzwyczajniej w świecie NIE MA obecnie programu, który miałby
wszystkie możliwości MSO. Sęk w tym, że normalny użytkownik nie zdaje
sobie nawet sprawy z istnienia 90% jego funkcji, z pozostałych 10% o
których wie, że istnieją potrafi użyć 5%, a w codziennej pracy i tak
wykorzystuje tylko 1% i formatuje tekst spacjami, a to równie dobrze
mógłby robić w Wordpadzie.

Ten pakiet ma tak gigantyczne możliwości, że te 1.5kzł to nie jest dużo,
tylko że mało komu te możliwości są naprawdę potrzebne.

--
Yakhub