Re: Nowy komputer - jak przygotowac

Autor: gebi <gebi_KASUJ_TOO__at__I_TO_poczta.fm>
Data: Wed 23 Jun 2010 - 09:39:50 MET DST

Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hvr384$pt4$1@inews.gazeta.pl...

> Generalnie to po takim pytaniu odpowiadam zostaw i nie kombinuj bo jeśli nie
> wiesz co to nie ma sensu, więcej kłopotów niż korzyści.
> system zapewne jest zainstalowany i jest pewnie ukryta partycja recovery -
> zaczniesz kombinować z partycjami to za pół raku napiszesz tu "słyszałem że
> można odzyskać system ale u mnie nie działa - pomocy"
Osobiście mam stacjonarkę i delikatną alergię na laptopy ;-) ale widziałem
ostatnio u znajomej takiego lapka z dyskiem 320GB gdzie były dwie partycje
widoczna i recovery. Główna z systemem zajmowała większość dysku, druga ledwie
40-50GB.
Czy to znaczy, że to przywracanie systemu z partycji recovery ma jakieś
ograniczenia i jeśli zmniejszy się ten (zbyt duży jak dla mnie) dysk "C" to nie
będzie można później wrzucić na niego systemu z tej partycji? Byłoby to co
najmniej dziwne, ale wolę się zapytać z racji istnienia powiedzenia o filozofach
:-)