Re: 512 MiB + 1 GiB?

Autor: <diabolini_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2010 - 22:11:19 MET DST

co za bzdury tutaj wypisujecie ludziska ...

> Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości
muszą być identycznego rozmiaru?

musi byc identyczna i kompatybilna z twoja ktora obecnie urzywasz
dobrze by bylo gdyby miala takie same parametry (czyt. mhz)

> Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?
nie rozumiem pytania ....

aby wymienic pamiec musisz rozkrecac
chyba ze masz te nowe pamieci na USB :> ale watpie ....

pozdro