Re: Serwer do backupu - co polecacie?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 13:32:34 MET DST

"Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> wrote in message
news:888u4aF38eU1@mid.uni-berlin.de...

> No widzisz, tak malo wiesz na pewne tematy, a sie wypowiadasz...

Mam w sejfie jakies 300+ archiwalnych tasm. Prawie 10-letnie DDS-4, w
zeszlym roku odczytalem bez problemow, prawidlowo przechowywane LTO beda
nadawaly sie do odczytu nawet po 30 latach. W tej chwili wszystko jest
backupowane przez IBMowski TSM podpiety do TS3310 z napedami LTO-4 z kopia
w lokalnym sejfie i druga kilka kilometrow dalej, wiec powiedzmy ze wiem
troche o temacie i pomysly budzetowego NASa na regale zeby nie zalalo uwazam
za dosc zabawne..

Pozdarwiam
Kamil