Re: Acer Extensa 5220 - nie uruchamia się Windows i konsola odzyskiwania

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 13:09:22 MET DST

Dnia 21-06-2010 o 10:09:51 RD <rd@grupy.com1> napisał(a):

> Dzięki za podpowiedź. Próbowałem wcześniej zaktualizować BIOS, tj.
> stworzyć "dyskietkę startową" z BIOS'em na pendrive i w ten sposób
> wgrać, niestety po kilku próbach ściągnięcia i uruchomienia "dyskietki
> startowej" dałem sobie spokój;-) Może ktoś podpowie skąd taką wziąć?
>
> Pozdr,
> Rafał

Daj sobie spokój z bootowalnymi pendrivami. Zrobiłbym to tak:
Przyda się za to jakiś LiveCD z Windowsem - BartPE, Hiren's CD 10.5 itp.
Program UltraISO w wersji niezarejestrowanej pozwalał na zabawę obrazami
mniejszymi niż 300 MB - nada się
Ściągasz sobie tego Hirena albo co tam chcesz (jest nawet Windows7 -
niecałe 200 MB), dodajesz do obrazu katalog z BIOSem, wypalasz obraz,
startujesz z płyty, uruchamiasz flashowanie - finito.

--
Brak sygnaturki.