Re: ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 20:16:13 MET DST

> proszę, podaj (tu lub na priv) kilka linków do przykładowych dysków na
> allegro - bo nie wiem, co jest ważne przy zakupie, co można kupić by
> pasowało.

Oj nie pamiętam - szczerze mówiąc wymiana na dysk magnetyczny
interesowała mnie tylko jako ciekawostka. Jest strasznym zwolennikiem
SSD w laptopach (netbookach szczególnie) i nie widze sensu wymiany ssd
na "kręćka".

Rzuć okiem tu:
http://forum.eeeuser.com/
http://www.asuseeepc.pl/

A dyski to 1.8" takie jak np. w iPodzie.

> a przy okazji: wyłączyć trzeba będzie 8GiB, bo wymienna jest - wydaje mi
> się - "czwórka".

Mnie się zdaje, że właśnie czwórka jest wlutowana w mobo, ale mogę się
mylić.
Ja mojemu bardzo chciałem wymienić dysk na jakiegoś Runcore, ale po
zainstalowaniu tego FlashFire czy jak mu tam - kompletnie mnie to
przestało interesować.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327