Re: Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 18:36:59 MET DST

On Sat, 19 Jun 2010 17:05:23 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> Mój komplet Logitecha wymaga po kolei:
> 1. naciśnięcia przycisku Connect na odbiorniku.
> 2. naciśnięcia przycisku Connect na myszy.

Dziekuje, mysz dziala :)

Konieczne bylo docisniecie olowkiem przycisku w odbiorniku
www.allegromat.pl/images/img07_allegroimg_pl_photos_oryginal_10_88_36_79_1088367996_1
oraz Connect w myszy. Ustawienia przypisywane sa na stale do odbiornika,
nie ma koniecznosci ponownej konfiguracji na innych komputerach. Kubuntu
"samo z siebie" obsluguje nawet dodatkowe przyciski (Wstecz, Dalej w
przegladarce).

Przepraszam, przyznaje, ze nie szukalem wczesniej w sieci instrukcji
obslugi do niej (w paczce niestety jej zabraklo). Kierowalem sie jedynie
doswiadczeniami z LX7.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber