Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 16:03:35 MET DST

> Użytkownik "Konrad Kosmowski"
[ciach]

> Do bardzo nietypowego przetwarzania. Owszem być może.

No tak. Ale ty od razu zalecal bys kupowanie serwera za kilkanascie
tysiecy dolarow.

> Tak kurwa 15-letnie serwery na Xeonach na PW robią tam HPC.
> Człowieku weź się przedstaw.

To naprawde nie moja wina ze ty sobie cos dopowiadasz. Ja poza tym ze
na jednym z wydzialow PW pracuja wiekowe serwery nie wiecej nie pisalem.
Widze jednak ze mozna miec bujna wyobraznie i dopowiadac sobie to co
akurat najbardziej pasuje do swojej teori.
AM