Re: ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 10:20:19 MET DST

On 2010-06-19 08:36, Jan Kowalski wrote:
> Jak w temacie, czy da się łatwo wymienić dysk (przynajmniej jeden) SSD na
> normalnego HDD? Byc może to dziwne co chciałbym zrobic, ale marzy mi się
> kompletna wymiana OSa, a na to potrzebuję nieco więcej miejsca niż 4+8 GB...
> :]

Średnio łatwo, ale z tego co pamiętam to da się (co nie znaczy że jest
to proste) dolutować gniazdo ZIF i podłączyć dysk 1.8".
Czy warto?
Sam sobie odpowiedz, czy nie lepiej po prostu wymienić ten 8GB na np.
32GB a tego 4GB wyłączyć...

Ps. Użytkownik 901 :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327