Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Fri 18 Jun 2010 - 22:39:02 MET DST

Nabylem na Allegro uzywana mysz bezprzewodowa Logitech LX8. Od trzech lat
intensywnie uzytkuje poprzedniczke: LX7 i jestem z niej niezmiernie
zadowolony (precyzyjna, kilka miesiecy pracuje bez ladowania akumulatorow
AA). Niestety po wyciagnieciu LX8 z koperty spotkalo mnie niemile
zaskoczenie: mysz nie dziala pod Fedora 13 oraz Kubuntu 10.04. LX7
pracowala "out of box". Dorwalem komputer kontrolowany przez Windowsa XP,
niestety rowniez i tu nie dziala, choc system odnajduje nowe urzadzenie i
instaluje do niego sterownik. Sprzedawca kaze zainstalowac aplikacje
Logitecha, cos wyklikac i nacisnac "Connect" na myszy. Czemu mysz nie
pracuje od razu po wlaczeniu? Zakladajac, ze komplet jest sprawny
(sprzedawca dosc "zasluzony" na Allegro) - dostalem odbiornik do innego
modelu (oznaczenie fabryczne jest zatarte) i Windowsowy sterownik potrafi
go na chwile "przestroic"?

Probowalem skorzystac z odbiornika dolaczonego do LX7, niestety bez
oczekiwanych rezultatow. Podobniez nowy USB Dongle nie obsluguje starej
myszy.
lsusb podaje ID 046d:c50e Logitech, Inc. MX-1000 Cordless Mouse Receiver
dla obydwu odbiornikow.

Przypuszczam, ze zestaw fabryczny nie sprawia takich problemow...

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber