Total Commander - zapamiętywanie lokalizacji sieciowych

Autor: A. <robin2512WYWAL.TO_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 11:13:51 MET DST

Witam!
Mam mały problem z Total Commanderem v7.50a.
W poprzednich wersjach miałem tak: wybierałem jakąś ścieżkę sieciową, po
chwili w tym samym panelu przełączałem się na jakiś dysk lokalny. Po
chwili znowu chciałem wrócić do poprzednio wybranej lokalizacji
sieciowej i nie było problemu, wybierałem tylko z paska 'Otoczenie
sieciowe' i wskakiwał do tej lokalizacji gdzie byłem przed chwilą. Teraz
tak nie jest, za każdym razem jak wybieram ikonę 'Otoczenie sieciowe' to
ustawia mnie w miejscu grupy roboczej gdzie widzÄ™ komputery i urzÄ…dzenia
sieciowe. Co może być przyczyną, jak przywrócić poprzednią funkcjonalność?
System: Win7 Pro.

A.