HP Officejet 8600 Pro i Windows 98

Autor: <mariusz-net_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Jun 2010 - 10:27:11 MET DST

Witam,

Znajoma kupiła drukarkę: HP Officejet 8600 Pro. Chce ją używać pod Windowsem
98. Dzwoniłem do HP, szukałem też po ich stronach i w google ale nie znalazłem
odpowiedniego sterownika. Czy jest jakiś alternatywny sterownik (np od innej
drukarki) na którym można by uruchomić tą drukarkę pod win 98? Czy zadziała
jeśli podepnie się ta drukarkę do kompa z Win XP i udostępni drukarkę dla
kompa z Win 98?

Pozdr,
Mariusz