Re: Naprawa przewodu klawiatury

Autor: Janusz Wo <jannus_tl_at_taki-gaz.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 20:42:29 MET DST

RadoslawF wrote:

> Tak sie nie robi. Zabezpiecz miejsce lutowane koszulką termokurczliwą
> lub zaizoluj. I nie interesuje cię po tym co czego dotyka.

Chyba się nie rozumiemy. Chodzi o to, że między czterema kablekami w
koszulkach idzie jeden bez koszulki. Fabrycznie są chyba (ale całego
przebiegu kabla nie widziałem) tak ściśnięte, że ten w środku biegnąc
między czterema izolowanymi nie dotyka ekranowania, które otula
wszystkie te przewody. Uważam, że lutowanie, potem nakładanie koszulki,
potem składanie jest wysoce upierdliwe i trudne do wykonania. Jak
rozpruwam przewód, to kabelki rozłażą się na różne strony i upchnięcie
ich na miejsce, potem izolowanie czymś wydaje się być niewykonalne.
Pytam więc, czy jest to ważne, czy może to być zrobione
niestarannie.Komputera bym nie chciał narażać na nic.
Pozdrawiam - Janusz Wo

--
Popraw gaz w adresie