Re: CD-Pendrive - jest takie coś?

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 13:55:14 MET DST

Użytkownik "W.P." <laurentp@wp.pl> napisał

> Jak znajdziesz router(?)/NAS z USB host i device dla którego jest
> dostępna jakaś dystrybucja Linux'a (*WRT?) to się powinno dać
> wyrzeźbić...

Da sie ? Urzadzenie zapewne obsluguje pena jako mass storage,
zapisuje sektorami i FAT obsluguje jak trzeba.
A plyte zapewne chcialoby sie miec w formacie ISO.

Tlumaczenie w locie to chyba jednak zbyt skomplikowane by bylo.
Ram/Flash dysk i zgrywanie na plyte to chyba bardziej sensowne
wyjscie.

A od tego juz tylko krok do sprawdzenia .. czy nie ma jakis
przenosnych archiwizatorow - podlaczasz im pena czy karte, a one
zrzucaja zawartosc na plyte ..

J.