Re: który z dwoch laptopow?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 08:10:06 MET DST

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:hv88k4$7qf$1@news.onet.pl...
> poszukiwałem laptopa, średniej/dużej matrycy, z dużym ramem 4GiB, i win7,
> oraz dwurdzeniowym procesorem.
>
> proszę spojrzec, który z modeli jest lepszy a z którego zrezygnować, przy
> założeniu, że różnica w cenie między tymi modelami jest dla mnie bez
> znaczenia.
>
> 1) DELL Studio 1558 i3 330M / ATI HD4570 / 4GB / 320GB / W7HP
> http://www.komputronik.pl/index.php/product/100053/Notebooki_i_netbooki/Notebooki/DELL_Studio_1558_i3_330M_-_ATI_HD4570_-_4GB_-_320GB_-_W7HP_czarny.html
>
> 2) Sony VAIO VPC-EB1M1E/WI
> [...]

Ze względu na FW i zacne zawiasy w Dellu (prawdę mówiąc nie wiem jakie ma
Sony),wybrałbym Dell-a.
Dla mnie ważne (choć może bez przesady czas działania na akumulatorach)
Większy czas pracy na akumulatorze to, co oczywiste, mniejsze grzanie
sprzętu
 (i tu mój domysł - mniejsza awaryjność z tego powodu).

Artur(m)