Re: 512 czy 1024MB na grafie?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 20:07:01 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "bagno"
>Windows 95. Szczegółów nie pamiętam ale chyba coś na AMD 486 DX 4 100.
>
>Różnica była kolosalna. Chociaż z drugiej strony to nie wiem czy to w dużej
>mierze nie wynikało z faktu, że ta karta 2048kB była na magistrali local bus a
>to już chyba 32 bity a nie 16 z isa.

ROTFLMAO.
Równie dobrze mogłeś napisać "Zmieniłem ostatnio samochód z benzyny na
diesla i dużo więcej gratów mogę teraz nim przewieźć. Chociaż z drugiej
strony, to nie wiem czy to w dużej mierze nie wynika z faktu, że stary
to Yariska, a nowy to Ford Transit".

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /