Re: Ibm t60 vs dell Latitude D830 - co wybrac

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 16:10:12 MET DST

astro pisze:

> Hmm, masz na mysli wyglad? Klapa pokryta jest guma, przez co sie rysuje i
> szybko sie "starzeje". Moj 1.5 roczny ThinkPad T500 dziala jak nowy - jest
> cichy, nie grzeje sie. Klawiatura wydaje "rownomierne" odglosy. Jedynie
> klapa odbiega wygladem od nowego egzemplarza.

Potwierdzam, że materiał, którym powleczona jest klapa bardzo łatwo się
rysuje. Zawiasy mają bardzo duży luz wokół ustalonej pozycji. Klawiatura
zaczęła stukać (tak jakby odstawała od tego na czym jest podparta) przy
naciskaniu bloku klawiszy kierunkowych a pozatym wytarł się czarny
lakier pod klawiszami i teraz widać rysy w metalicznej barwy.
Pomimo tego, że laptop ma już ponad dwa lata ok miesiąc temu pojawił się
nowy uszkodzony piksel koloru białego, i teraz mam już kilka pikseli i
subpikseli uszkodzonych. Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkałem.
Tragedią jest też bateria, która po 18 miesiącach ma 36 cyki i 53%
znamionowej pojemności przy całyczas włączonej funkcji optymalizacji
trwałości baterii.
Następnym minusem są warunki gwarancji, którą Lenovo nazywało NBD. W
porównaniu do DELLA to tą można sobie nią coś podetrzeć.
Odnośnie stacji dokującej nonsensem jest to, że w przypadku zaniku
zasilania sieciowego akumulator laptopa nie podtrzymuje zasilania
stacji. Pozatym gdy laptop jest w stacji to podpięcie słuchawek do
laptopa nie wycisza głośników podpiętych do stacji dokującej.
Dodatkowo gdy korzystam z monitora zewnętrznego to laptop po ponownym
włączeniu wysyła obraz na monitor zewnętrzny, który jest wyłaczony.
Zdarza się to nawet wtedy gdy przed wyłączeniem laptopa przełączam obraz
na ekran laptopa i wyłączam zewnętrzny monitor. W DELLu nie miałem tych
problemów.

Pozdrawiam
Darek