Re: Karty WLAN.

Autor: zenek <zenek_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 12:43:01 MET DST

OMSON pisze:

> A właśnie, troszkę zgłupiałem jak sprzedawca powiedział, że montaz
> silniejszej anteny nie wpływa na jej siłe odbioru...
> To po co w takim razie wersje kart detachable? :)
>
> Pzdr, OMSON

Sprzedawca nie ma zielonego pojecia o antenach powinien zajac sie
sprzedaza marchewki.

Zysk anteny podawany jest w dB i to od niego zalezy zysk anteny i tym
samym sila sygnalu na karcie zarowno przy nadawaniu jak i odbieraniu.
Pamietaj jednak o tym ze w pomieszczeniach zamknietych anteny nawet o
duzym zysku nie powoduja znaczacego zwiekszenia zasiegu ze
wzglkedu na duze tlumienie scian, mebli itp.