Re: Seagate - problem .

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 13 Jun 2010 - 14:27:06 MET DST

Dnia 2010-06-13 13:55, Użytkownik Boch napisał:

> To co należy dalej zrobić ... - oprócz tego , że komputer i tak dalej
> pójdzie . Jak dobrać się do tego dysku .

Ty wiesz co należy zrobić ale tego nie potrafisz.
"Chciałem się dostać na dysk za pomocą BootCD i partition magic".
Wystartować komputer z płytki CD lub pendriva i uruchomić
program który sprawdzi dysk oraz system.
Może tez się okazać że winna jest zdychająca pamięć która
nie pozwala na poprawne uruchomienia systemu, tu pomoże
w sprawdzeniu uruchomienie wersji live windowsa.
W dalszym ciągu twierdzę że powinieneś zanieść kompa do
fachowca.

Pozdrawiam