Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 12 Jun 2010 - 03:38:00 MET DST

"Hades" <waruga@vp.pl> wrote in message
news:4c127f49$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...
> Ja mam inny sposob. Nie uzywam po prostu dyskow IDE / SATA.
> Quantum Atlas V jakiego uzywam to dysk SCSI 18 GB (do niedawna
> byl dysk 9 GB z tej samej rodziny), 10.000 obrotow jak kazdy normalny
> SCSI, pracujacy okolo 12 - 14 godzin dziennie.

No to masz zajefajny "sposób" :-) Używasz dysku z nieco inną
elektroniką - talerze te same, głowice te same, technologia ta sama.
Wszystko paść może tak samo jak w dysku 7500 rpm czy 5400 rpm.
Nie ma tu różnicy.

A co do pojemności to mnie gościu zabiłeś tymi 18GB.
Mam nadzieję że to literówka i miałeś na myśli choćby 180GB :-)

> Nie twierdze oczywiscie ze nie moze mi pasc,
> ale prawdpodobienstwo uszkodzenia jest duzo
> mniejsze niz dyskow IDE.

A na jakiej podstawie opierasz to swoje (jakże błędne) przeświadczenie?

> P.S.Na Politechnice Warszawskiej na jednym z wydzialow sa serwery
> pracujace nonstop od 13 lat w ktorych pracuja dyski SCSI.

No tak, z tego musi wynikać że są niezawodne... :-)