Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Szymon Machel <machelOUT_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 21:39:36 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Sam sobie jesteś winny. Zamiast być facetem i przyznać się, że ty
> zawiniłeś to zwalasz winę na wszystkich.

Chyba nie rozumiem tego sposobu myślenia. Znaczy wyprodukowałem/sprzedałem
zły dysk. Ja wiem, że od lat obowiązuje "śmierć frajerom" ale gdzie tu wina?
Po prostu zgubiłem paragon. Ale oczywiście, nie kupię dysku WD
bo to przynosi mi pecha. 180 zł nie jest czymś nad czym będę płakał.
Wq..wia mnie fakt, że coraz większy chłam produkują.
Jakoś 10 czy 15 lat temu dyski rzadziej padały, szczególnie nowe :)

Szymon