Re: no more WD! [narzekanie]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 21:37:57 MET DST
Message-ID: <4c129096$0$2605$65785112@news.neostrada.pl>

> Użytkownik "Gajowy"
>>>... Nie ma co się obrażać na firmę, tylko zareklamować dysk i pobrać nówkę :)

>> Tak, tylko że qrna posiałem gdzieś dowód zakupu!

> przy WD nie jest to potrzebne, wejdz na ich strone, wpisz numer, wydrukuj
> reklamacje i wyslij, a potem juz tylko czekaj na nowy dysk. Troche to up...
> ale dziala.
> g a j o w y

Oj, oj! Czy aby napewno nowy? Zdaje sie ze z takiej wymiany otrzymuje sie
dysk czesto po regeneraccji / naprawie z okresem gwarancji jaki pozostal na
reklamowany dysk. Czy tak?
AM
Received on Fri Jun 11 21:40:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Jun 2010 - 21:51:02 MET DST