Re: Netbook ze "stonki"

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Fri 11 Jun 2010 - 08:08:42 MET DST

zenek pisze:
> Jesli chesz kupic Netbooka czyli przenosny do przegladania internetu to
> na alledrogo sa za 200-300zl nowki sztuki.
>
> Jesli nie kreci cie onanizowanie sie napisem HP to warto sie wbic w
> takiego netbooka.
> http://www.allegro.pl/item1069822976_mini_netbook_laptop_7_wifi_2gb_hd_nowosc.html

Ale to jest zupełnie inny segment sprzętu - de facto jest to
przerośnięty palmtop z klawiaturą. Coś jak stara jornada 720, tylko z
lepszym wyposaĹźeniem. Zapomnij o uruchamianiu windowsianych programĂłw
"pecetowych". Do oglądania niezbyt skomplikowanych stron czy napisania
  maila się nada, ale IMHO nie jest to alternatywa dla prawdziwego
netbooka. Sam jestem zainteresowany tym sprzętem, ale tylko dlatego,
Ĺźe mam oprogramowanie dla wince/arm, na ktĂłrym mi zaleĹźy, ale do
użytku "ogólnocywilnego" raczej tego nie widzę.

PS. Czy ktoś ma doświadczenia ze stawianiem linuksa na takich zabawkach?