Budżetowy NAS

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Jun 2010 - 02:57:36 MET DST

Witam Grupę,

Stoję przed koniecznością zakupu dysku sieciowego; myślałem wcześniej o
zwykłym zewnętrznym HDD, ale jednak RAID1 ma swoje zalety...

Przeznaczeniem podstawowym będzie:
- regularny backup mojej korespondencji (skrzynka ma prawie 6 giga i
ciągle rośnie) oraz kluczowych plikow (kolejnych parę giga).

Dodatkowo, choć to sprawa wtórna:
- składowanie muzyczki przygrywającej w tle
- trochę filmów aktualnie "na tapecie"
- moooże klient bittorrent, uzupełniający powyższe ;)

I tutaj zwracam się do Szanownej Grupy z prośbą o sugestie.

Widziałem na formu openlinksys opis 8level NAS-200R, ale zawsze warto
sięgnąć po kolejne opinie - warte toto cokolwiek?
Co innego warto kupić?
2 HDD całkowicie wystarczą, szczególnie szybkie też być nie musi,
"setka" wystarczy.

Pozdrawiam,
Kuba