zużycie procesora

Autor: shark <arek.shark_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 08:24:33 MET DST

Hi,
Od jakiegoś czasu borykam się z takim problemem. Mój laptop z MS
Vista
SP2 od czasu do czasu (wydaje mi się że coraz częściej) wpada w taki
tryb w którym obciążenie procesora wynosi 100%. Menadżer zadań nie
pokazuje nic sensownego (przynajmniej ja tam nic konstruktywnego nie
widzę). Na przykład pokazuje że proces 'taskmgr' zużywa 20%
procesora,
a 'dvm.exe' (desktop manager) 25%. Więc chyba generalnie wszystko
zajmuje więcej. Gdy to się stanie muszę włączyć i wyłączyć komputer
(odciąć od zasilania), sam restart nie wystarcza. Dodam również że na
pewno nie jest to związane ze sprzętem ponieważ, na wcześniejszym
laptopie firmowym (DELL) również miałem coś takiego.
Sprawdzałem Kasperskim i nie znalazł żadnego wirusa.
Czy może mi ktoś polecić, na co mam dodatkowo zwrócić uwagę, może
jakiś program, może to jakiś Rootkit, ale nie bardzo wiem jak z tym
sobie poradzić.
Dzięki za cokolwiek
Shark