Re: Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 15:18:43 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 15:05, ApanasBudriszko pisze:

> Oj chyba przesadziłeś

Dlaczego? Mam wyobrażenie, że jak ktoś siedzi w branży "modelowo
laptopowej" to swój typ mógłby podać. Przecież nie musi to być oparte na
statystykach sprzedaży koncernów w Polsce :) tylko swoje odczucie, tak
jak np Ty poniżej napisałeś. Ze 3-5 takich rankingów różnych osób i już
można mieć jakieś światło na sytuację.

> IBM/lenovo - seria T (T40 / T41 / T42 - jak dla mnie popularniejsze albo
> prównywalnie popularne jak Dell 6xx) , IBM/Lenovo seria R - podobnie jak
> T seria R50, R51, r52 bardzo trwałe
>
> Fujitsu -siemens ?
> Acer - ?

Pomijając te firmy. Chodzi o czołówkę jakościowo/popularnościową. I nie
chodzi o wyższość jednej firmy nad drugą. Tylko o czołówkę i już, zawsze
jest jakaś czołówka np 30% ogółu.

Myślę że tym prostym sposobem, można szybko ocenić i mieć wiedzę na
temat rynku wtórnego laptopów. Myślę, że nie ma co schodzić na modele co
kosztują 500 czy 800zł. O wiele więcej zyskuje się (skok w jakości,
wydajności, awaryjności) dokładając te 200zł i kupując model jakiś za
min 1000zł.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?