Re: laptop - temperatury - czy to dużo?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 12:14:34 MET DST

W dniu 8 czerwca 2010 07:29, G Nowak pisze:

> Ta pewnie to Hp/Compaq - w nim nawet Atom by sie przegrzal ;)

Asus K50AB. Jak nic nie robię to temperatura jest 65-70. Ale jak procek
pracuje na średnich obrotach to już normą jest 80 i to jest prawidłowa
norma. W sensie że nic się nie dzieje itd. Oprócz grzania w kolana czy
brzuch :) Ale za to pod rękami jest zawsze zimny bo jakiś system jest
tam chłodzenia co utrzymuje temperaturę poniżej 36.6.

Ponoć producent mógłby zejść ze średnich temperatur 80st o jakieś 10st,
ale nie zrobił tego i dzięki temu Asusy są wyjątkowo cichsze.
Chociaż i tak niedługo go sprzedam ( w tym pokusiła mnie grafika bo jest
ponoć wybitnie dobra) i wezmę jednak coś na Intelu. Tych Asusów na
Intelach w ogóle nie słychać, serio.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?