Re: Maszyna do pisania

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 11:51:17 MET DST

Na allegro jest pełno laptopów, które możesz kupić za 500-600 zł a w
zupełności tobie wystarczą. Ja pracowałem przez długi czas na Compaq
C6000 (chyba) jakimś tam. Z procesorem centrino 1,4 1 gb ramu i dyskiem
60 gb kupiłem go kilka lat temu za 1000zł dzisiaj jest do dostania za
400 zł chodziło na nim wszystko office word, nawet stare gierki i wcale
się nie mulił. Zmieniłem na nowy ze względu na baterię i zainwestowałem
w netbooka, który też nie powala wydajnością a mi wystarcza.