Ranking najbardziej popularnych modeli laptopów

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 08 Jun 2010 - 05:14:29 MET DST

Witam.

Czy ktoś może napisać krótki ranking popularności modeli laptopów w Polsce?
Nowe czy używane, matryce 15-14 cali.
Powiedzmy z okresu od 2005 roku.
Obecne ich ceny to powiedzmy 1000-1500zł
Firm Dell, Asus, Toshiba, HP/Compaq i np po 3 modele z każdej firmy.

Wierzę, że jest ktoś kto ma rozeznanie w modelach z tych lat i zajmie mu
to 1 minutę :)

Ja spróbowałem wykorzystać Allegro, ale nie wiem jak z miarodajnością
tego. Bo zakres cenowy można zrobić i później tylko wychwycić, ale
ciężko, bo duża większość sprzętu to licytacje i nie wiadomo jakie ceny
będą końcowe.
Wyszło mi tak:
Toshiba - A300, L40, A200
Dell - D620, D610, D810