Re: Bezprzewodowe myszki klawiatury

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 07 Jun 2010 - 22:22:45 MET DST

Proces PC <p_c_h@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Logitech ma ze stacją dokującą. Ale czy bezprzewodowo czy stykowo się aku
> ładują nie mam pojęcia.

Ta klawiatura faktycznie wygląda całkiem zachęcająco. Z tym prądem
chodziło jednak o to, że klawiatura której używam (G19) jest bardzo
prądożerna (nawet się nagrzewa), więc wszystkich jej właściwości nie
można zawrzeć w klawiaturze bezprzewodowej ze zwykłą baterią. Musiałaby
mieć np. całkiem mocny nadajnik z przepustowością większą niż BT
umożliwia. Ten MX5500 może być jednak krokiem w dobrym kierunku, jako
druga klawiatura do kompletu, właśnie żeby mieć trochę bezprzewodowości.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8