Re: Maszyna dwuprocesorowa

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 21:21:19 MET DST

Hades wrote:
> [ciach]

> Wybacz, ale porownywanie tymi kategoriami komputera do stacji roboczej /
> serwera to lekkie nieporozumienie. Stacji roboczych i serwerow z zasady
> sie nie wylacza wiec argumet o dlugim czasie uruchamiania jest zupelnie
> nietrafiony.
> AM

To byl bodajze hp workstation 8400 projektowany pod prace z grafika 3D,
karta graf. Quadra itd. Tyle, ze ta plyta byla kulawa. Powiedz mi zatem
czym rozni sie dwuprocesorowy mac pro od dwuprocesorowego hp, ktory
wlasnie mial opisane przeze mnie bolaczki, nie wspominalem wczesniej
jeszcze o indywidualnych przypadlosciach egzemplarza na ktorym
pracowalem w postaci irytujacego pisku na wyjsciu audio i strasznym
spowalnianiu systemu podczas renderowania. Praca na macu pod winda byla
czysta przyjemnoscia. Poza tym z czego wyniaka zasada, ze z zasady nie
wylacza sie stacji roboczych?