Re: Maszyna dwuprocesorowa

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 20:57:06 MET DST

Szymon von Ulezalka wrote:

> tak sie spytam- czemu takie serwerowe plytki nie mialyby sie sprawdzic
> w 3D? ramu ECC nie musisz uzywac (zreszta- nie jest toto chyba jakos
> wolniejsze niz zwykly ram, prawda?). pytam z ciekawosci :)

Wg mnie ta plyta ma 6 zalet w stos do typowej plyty serwerowej:
1. rozmiar - latwo da sie odprowadzic cieplo z mocno gdziejacej sie
karty i procesorow.
2. miejsce pozwala tez zamontowac dowolne chlodzenie procesorow
3. sata 3 i usb 3 na pokladzie
4. standardowo dostepne narzedzia OC
5. dla osob, ktore chialyby rozbic zakupy na raty, mozliwosc odpalenia
tylko jednego procesora
6. szybki chipset

Wczesniej mialem stycznosc ze stacja robocza hp zbudowana na bazie plyty
serwerowej, start komputera to byla totalna porazka. Sprawdzal na tysiac
sposobow dostepne i niedostepne dyski, inne urzadzenia scsi itd. W tym
czasie na mac pro odpalilem windowsa xp i rozpoczalem prace w maxie.