Re: RAM (w nawi±zaniu do RAM czy grafika?)

Autor: M1SLQ <mbierwia_at_w_domenie_o2.pl>
Data: Sat 05 Jun 2010 - 18:37:43 MET DST

> Czy do dwurdzeniowego procesora nale¿y zapewniæ pamiêci w obu slotach
> i czy musz± to byæ jednakowe (firma, pojemno¶æ i czêstotliwo¶æ, jak
> mam obecnie)?

Mog± byæ w jednym, mog± byæ w dwóch, mog± byæ ró¿ne modu³y DDR2
(producent, specyfikacja)

> Lub, czy mo¿na sk³adaæ, np. kupiê 1szt, 2 GB i podmieniê istniej±c±
> 512 MB, ale wtedy jak z czêstotliwo¶ci±, musi byæ taka sama?

Mo¿na. P³yta ustawi bezpieczniejsz± czêstotliwo¶æ.

> Wiem, ¿e DDR2 to typ, którego muszê siê bezwzglêdnie trzymaæ, ale
> je¶li jest DDR2 z laptopa to bêdzie w stacjonarnym pasowa³o?

Laptopowe modu³y nie bêd± pasowa³y.

> Proszê o wyja¶nienie jak najwiêcej moich w±tpliwo¶ci lub przynajmniej
> zwrócenie uwagi na co¶, czego nie powinienem przegapiæ.

Wariant oszczêdny: kup u¿ywany sprawny modu³ 2GB DDR2 (667 lub 800 - bez
znaczenia) i podmieñ w jednym slocie. Wariant proponowany przeze mnie:
sprzedaj 2x512 i kup 2x2 GB DDR2 (te pamiêci ju¿ poma³u zaczynaj±
nabieraæ warto¶ci, nied³ugo bêdzie z nimi to co ze starymi DDR i SDR -
zaczn± dro¿eæ)

Pozdrawiam