Re: Maszyna dwuprocesorowa

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 20:54:59 MET DST

> Użytkownik "raviz"

> PS
> Czy ta plyta obsluguje normalne moduly pamieci czy tez tylko wersje znacznie
> drozsze, bodajze z kontrola ECC? Juz dosc dawno wypadlem z obiegu jesli chodzi
> o nowe konstrukcje na rynku a nie chcialbym sie wpakowac na mine w postaci
> ultra drogich modulow pamieci (swego czasu spotkalem sie z tym w modelach hp
> workstation)

To niestety nie moja oferta wiec na to pytanie nie odpowiem. Wiem tylko
ze DDR2 maja 184 pin lub 240. Te drugie to chyba te o jakich piszesz.
Jesli chodzi o cene to oczywiscie sa 2. Te nowe kosztujace tyle ile w
sklepach i takie w aukcjach:
http://www.allegro.pl/item1054727621_elpida_2_gb_2x1gb_pc2_5300_ecc_serwerowe_hp.html
To oczywiscie tylko pamieci DDR2 i 1 GB wiec pewnie i tak za male.
Odnosnie plyty jakiej link podales to ona faktycznie fajna jest choc
nie ma zadnego PCI. To jednak jak zauwazasz juz bardzo strae zlacze.
AM