Re: Brak możliwości instalacji niededykowanych kart wifi w laptopach HP

Autor: Oncek <cactusek_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 19:23:25 MET DST

> A skad ty wiesz co testuje bios ?
> W pamieci eeprom karty WiFi nie ma czegos takjiego jak PID i id a jest
> za to serial i MAC ktore identyfikuja urzadzenie.

Wiem bo widziałem rozkodowany fragment który zmieniał autor
zmodyfikowanego biosu. Bios porównywał dokładnie takie dane dla karty:
Intel PRO/Wireless 2100 3B Mini PCI Adapter
Opis karty w biosie: PCI\VEN_8086&DEV_1043&SUBSYS_25278086
Dwa bajty z VEN (vendor), dwa bajty DEV (device id) i szczegółowe
rozszerzenie, ale tego ostatniego nie jestem pewien. Nie wczytywałem
się tak dokładnie.
Więc raczej na pewno eeprom karty zawiera te dane.