Re: Sposoby na zmniejszenie zuzycia pradu

Autor: ptoki <sczygiel_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Jun 2010 - 12:01:06 MET DST

On 2 Cze, 02:38, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
> W watku wyzej wspomnialem, ze wyposaze komputer w GX 480 i i7 930.
> Razem skrzynka bedzie ciagnela calkiem duzo produ. Jestem w stanie
> zaakceptowac duzy pobor pradu pod obciazeniem, jednak 198W dla GTX 480
> i 130W dla i7 w stanie spoczynku to za duzo. Czy znacie proste i
> skuteczne sposoby na zmniejszenie zuzycia pradu w stanie spoczynku,
> przede wszystkim dla karty graficznej? Fajny bylby patent gdyby karta
> zawierala dwa uklady graficzne i potrafila sie przelaczac zaleznie od
> obiciazenia.
Wyłączyć komputer :)
Włączyć laptopa.

Wczoraj z ciekawości zmierzylem ile W bierze laptop klasy pIII 600Mhz
z 512MB ram.
Podczas ladowania baterii i pracy na nim pobor pradu byl rzedu 30W. :)
Ciekawe ile zre W jak baterii nie laduje...
A jego wydajnosc jest wystarczajaca do spraw ktore robimy w 80-90%
czasu...(wiem, pewnie jestem minimalista :) ).

--
Lukasz Sczygiel